dilluns, 17 de setembre del 2012

Encara no parla?

L'obsessió per l'adquisició del llenguatge es va apoderar del meu seny fa uns mesos. Estic segura que la meva innocent consulta va fer perillar l'estabilitat d'un conegut motor de recerca a Internet. I és que essent sincers, determinades eines en mans d'una mare primerenca no porten res de bo.

Ara puc dir que ja estic curada. Ja no mantenc la respiració esperant que el meu fill me solte el discurs d'entrega del Nobel cada vesprada a l'arribar a casa. I faig bé, que el meu fill és nebot del germà Kepa, però la nostra és altra mena de  germanor.

Aquest mes d'agost, el Leo ens ha regalat l'orella amb una evolució del seu argot. El trending topic de la seva parla és "cotxe, cotxe, cotxe", és estrany lo dolça que me sembla aquesta paraula quan ella la diu.
També el "ja està", expressió que fa servir per indicar-te que ja hi ha prou, i que reforça amb la mà.

Ara que ja l'escolte, pare més atenció al seu llenguatge corporal, i crec que estava tan pendent del só que no m'havia adonat que hi ha més maneres de comunicar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada