dilluns, 13 de maig del 2013

Top Naii

Naii, va montar un sewalong per cosir un top molt bonic dissenyat per ella.
La Naii ha tingut feina per donar i vendre, més de 250 persones apuntades a aquesta iniciativa, i jo ... jo també m'apuntí!

Ens va donar moltes opcions, per teles elàstiques i teles no elàstiques, amb 3 tipus d'escot, amb màniga o sense ella ... una passada. I tot ho ha fet desinteressadament, només per compartir els seus coneixements i la seva afició per la costura. Mola o no mola?

A més, he tingut el gust de poder cosir altres patrons fets per ella i son una meravella, casen a la perfecció i està tot molt ben explicat, fins i tot per una manifasereta com jo.


Aquest és el resultat del que jo he cosit. Un top convertit en vestit, fet amb una tela elàstica, tipus viscosa, fresqueta i molt fotuda de cosir. He aprés moltíssim, i segur que no serà l'únic que cusa.






La resta de participants ací.

6 comentaris:

  1. tengo esta tela, o parecida!!!!! que perfección de rayas cuadradas!!!!los remates quedan muy bien asi, tengo que probar uno tb!!! Genial genial, gracias por participar, isa!

    ResponElimina
  2. M'agrada el teu vestit! Cert que el punt et fa aprendre molt, sobretot a tenir paciència!!

    ResponElimina
  3. Molt maco!!! És cert, crec que totes les que hem participat hem aprés moltíssim!!!!

    ResponElimina